tisdag 6 mars 2012

Monica´s grupp tisdag 6 mars

Hej
Jag tror att jag måste förtydliga en sak, Amanda har tagit över Gustafs grupp och kommer att vara tillsammans med dem tills hon går på grav.ledighet. Jag har ansvar för alla 10 barnen i vår grupp med hjälp av en vikarie. Just nu jobbar Souad tillsammans med mig hon stannar till 31 mars, vad som händer efter det är oklart. Vi delar inte upp barnen i två grupper hela tiden vi väntar med det tills barnen känner henne bättre. Så tills vidare kallar jag "vår grupp" för Monica´s :)
Idag var alla tio här, det är första gången på mycket länge.  Vi var inne på förmiddagen det blev lek i olika rum. I ena rummet byggdes koja och där låg barnen och "sov". Smålegot är också något som fångar samt dockservisen....idag blev det picknick på stora mattan. Det blir en hel del byten av aktiviteter när man är inne hela förmiddagen och när vi skulle städa gick det ganska trögt...
Idag åt vi pyttipanna det var väl så där...en del åt bra andra mindre bra.




 Efter "mellis" går vi ut i det vackra vädret.


// Monica och Souad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar