fredag 24 februari 2012

Monica Fredag 24 februari

Hej!
Idag var vi inne hela förmiddagen det var få barn så de fick leka fritt tillsammans med Kajsa under tiden jag filmade ett och ett av barnen. Vi satt i målarrummet så vi inte skulle bli störda. Barnen fick ta fram sina bockar och troll och jag hade gjort en "bro" av wellpapp. Efter lite prat så sa jag att de skulle berätta sagan om "Bockarna Bruse" sen började filmningen. Ett av barnen blev lite obekväm i situationen men de andra barnen bara berättade utan att bry sig om vad jag gjorde. Otroligt duktiga men de följer inte alltid sagan som vi är vana vid :)) Det var mamma och pappa bock och det var heller inte så noga i vilken ordning bockarna kom...hur roligt som helst! Innan lunch tittade vi på allas sagor tillsammans och jag passade på att filma dem även då...mycket roligt att se och höra deras uttryck. Dessa filmsnuttar kommer att läggas i respektive barns portfolio. Alla barn som inte var här kommer att filmas så snart jag får tillfälle. Ni kommer också att få filerna hemskickade men inte idag :)
 Trevlig helg! // Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar